2 de noviembre de 2011

Per a Jeroni (Raó no hi ha mes que una)


5 comentarios:

aprendiz dijo...

Tens tota la raó Jeroni. Em fas penjar la foto que vaig pensar en primera instància. Donada la qualitat dels que aquí exposeu, intento de vegades, filar encara més prim i deixar de banda la meva intuïció. No em tornarà a passar ....¡Ah!, imagino que us donareu compte de l'floreta ... flipo amb les vostres fotografies, de cor.

JERONI dijo...

Així, m'agrada molt més.

ESTIBADOR dijo...

Andreu, estic buscant la floreta, i no sóc capaç de trobar res de res.... ajudam, please.... jajajajajaja

Aquesta es la millor, encara que accepta una mica de retall per dalt i la dreta...... així descentres una mica la finestra....

Salut...

aprendiz dijo...

KIKE ... lament haver-te fet perdre el temps. També és veritat que no he pogut evitar esbossar un somriure en llegir el teu comentari. Potser "floreta" com a metàfora no era el més indicat ... "Donada la Qualitat dels que aquí exposeu ...." en el meu comentari, era la "floreta".

ESTIBADOR dijo...

jajajajaja Andreu, no passa res, es que sempre busco dins les fotos fins al més minim detall, i aquesta floreta no la veia.... defecte de hobbie....jajajajjajaj

;-)))