22 de agosto de 2010


I com no, una segona d'ambient portuari.

7 comentarios:

ESTIBADOR dijo...

Hey, aquesta també te un cel brutal, i ja veig que jugas amb els contrallums...., llástima de la estaxa que surt en primer terme.
Kike

aprendiz dijo...

Hola a tots, sóc l'Andreu. He penjat les meves primeres fotografies, esperant gaudir d'aquest bloc i compartir amb vosaltres aquesta passió.

JERONI dijo...

Hola Andreu. La foto m'agrada, però potsser treuria l'estaxa.

igresland dijo...

Bones Andreu!! Els colors son perfectes i es un contralum molt ben expossat. hem dones permis per treure l´estaxa. coinsideixo amb els dos cracks. tambe pots provar de fer-hoo i presentarlaa de nou

ESTIBADOR dijo...

Ho sento Andreu, no m'he pogut resistir.
Ho trobaràs mes amunt....jajajjajajjaa
Kike

aprendiz dijo...

No tinc ni idea d'utilitzar Photoshop, a tot estirar els meus retocs es basen a retallar, corregir ulls vermells, o ajustar l'exposició i el color... aquestes dues ultimes no les solc utilitzar. En definitiva...NPI. Gràcies de totes maneres per eliminar l´estaxa.(Provo d'utilitzar l'accent en lloc del apostrofe...que no funciona de manera correcta.)

JORDICULÉ dijo...

Benvingut Andreu. Motl bona la foto tot i l' estaxa.